Nescafe, Gençlerin Yanında

nescafe, Türk Eğitim Vakfı (TEV), egitimicin3ü1arada, sosyalsorumluluk
Nescafe, gençlerin eğitim hayatına hem maddi hem de manevi destek sunmak için Türk Eğitim Vakfı (TEV) ile iş birliği yaptı.
Bu iş birliğiyle birlikte Türk Eğitim Vakfı (TEV) logosu ilk kez bir ürün paketinde kullanıldı.
Eğitim için 3ü1 Arada” projesiyle Türkiye’nin 81 ilinden yüzlerce öğrenciye burs ve online eğitim desteği sağlanacak.
Altı yıldır üst üste Türkiye’nin en sevilen kahvesi seçilen Nescafe, her yıl 1,5 milyon öğrencinin sadece maddi yetersizliklerden dolayı okuyamadığı ya da kazandığı okula devam edemediği Türkiye’de, eğitim alanında gençlere destek sunmak için “Eğitim için 3ü1 Arada” projesini başlattı.
Bakkalda en fazla satılan 3 üründen biri olan ve her yıl 55 milyon kişiye ulaşan Nescafe 3ü1 Arada paketlerinde farkındalık yaratma aracı olarak kullanılan Türk Eğitim Vakfı logolu ürünler, kampanya başlangıcından bu yana 150 milyondan fazla satıldı.  
Bu güzel projeyle anıldığın, eğitime destek verdiğin için teşekkürler Nescafe, işte bu yüzden en sevilen kahvesin. 

Google Plus'ta paylaş

Hakkında: tatilde nereyi gezsem

Futbol ve seyahat sever.
    Blog Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder