Nescafe, gençlerin eğitim hayatına hem
maddi hem de manevi destek sunmak için Türk Eğitim Vakfı (TEV) ile iş birliği
yaptı.
Bu iş birliğiyle birlikte Türk Eğitim
Vakfı (TEV) logosu ilk kez bir ürün paketinde kullanıldı.
“Eğitim için 3ü1 Arada” projesiyle Türkiye’nin
81 ilinden yüzlerce öğrenciye burs ve online eğitim desteği sağlanacak.
Altı yıldır üst üste Türkiye’nin en
sevilen kahvesi seçilen Nescafe, her yıl 1,5 milyon öğrencinin sadece maddi
yetersizliklerden dolayı okuyamadığı ya da kazandığı okula devam edemediği
Türkiye’de, eğitim alanında gençlere destek sunmak için “Eğitim için 3ü1 Arada”
projesini başlattı.
Bakkalda en fazla satılan 3 üründen biri
olan ve her yıl 55 milyon kişiye ulaşan Nescafe 3ü1 Arada paketlerinde
farkındalık yaratma aracı olarak kullanılan Türk Eğitim Vakfı logolu ürünler,
kampanya başlangıcından bu yana 150 milyondan fazla satıldı.
Bu güzel projeyle anıldığın, eğitime
destek verdiğin için teşekkürler Nescafe, işte bu yüzden en sevilen kahvesin.
0 yorum:
Yorum Gönder