Kültür ve
Turizm Bakanlığı, Türkiye'nin tanıtımında sosyal medyanın gücünden yararlanma
kararı aldı. 2019 yılında yeni bir tanıtım hamlesine başlayan Kültür ve Turizm
Bakanlığı, bloggerlar ve çok sayıda takipçisi bulunan instagram kullanıcılarının
yardımından yararlanacak.
Türkiye'nin
tanıtımı için sosyal medyayı kullanmayı planlayan Kültür ve Turizm Bakanlığı, ilk
olarak Türk kültürünün tüm değerlerini yansıtan gezici bir sergi oluşturacak. Serginin
açılacağı ülkelerde Gaziantep, Hatay ve Ege mutfaklarından örneklerin yer
aldığı gastronomi stantları açılacak.
Sosyal medyanın
da etkisiyle 70 milyon turist hedefleniyor
2019'u Türkiye
yılı ilan eden Japonya ve Rusya'da Türkiye'ye has değerleri ön plana çıkaracak,
kültürel ve arkeolojik mirastan, sanat ve gastronomiye kadar birçok kategoriyi içinde barındıran gezici sergiler açılacak.
İlki Mart ayı
sonunda Tokyolularla buluşacak sergi yıl içinde Kyoto, Moskova, Berlin ve
Londra'ya da taşınacak.
Tanıtımda sosyal
medyanın gücünden yararlanılacak
Yurt dışındaki
televizyonlarda reklam kampanyalarına yoğun şekilde yer verilirken, sosyal
medyada ise bloggerlardan ve turizm alanında önemli sayıda takipçisi bulunan
Instagram kullanıcılarından yararlanılacak.
0 yorum:
Yorum Gönder