Atlasglobal
Havayolları, 21 Aralık tarihine kadar uçuşlarını durdurduğunu açıkladı.
Özel havayolu
şirketlerinden AtlasGlobal, 2016 yılından itibaren başlayan ekonomik dalgalanma
ve İstanbul Havalimanı'ndaki artan maliyetler nedeniyle uçuşlarını durdurduğunu
ve 21 Aralık'a kadar sefer icra edilemeyeceğini açıkladı.
AtlasGlobal’den
yapılan açıklama şu şekilde:
Değerli
Yolcularımız, Havayolumuz tarafından alınan karar ile sizlere farklı bir uçuş
deneyimi sunabilmek amacıyla yeniden yapılanma sürecine girmiş bulunmaktayız.
26
Kasım 2019 itibariyle 21 Aralık 2019 tarihine kadar geçici süreyle
operasyonlarımıza ara verilmiştir. Bu süreçte uçuşu gerçekleştirilemeyen
yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15 Aralık 2019 tarihine
kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır.
Siz
değerli yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak
işlemler 16 Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır. Konu
ile ilgili sorularınızı ve taleplerinizi callcenter@atlasglb.com e-posta
adresine PNR numarasıyla birlikte iletebilirsiniz.
Web
sitemizden ve diğer satış kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019
tarihine kadar kapalı tutulacaktır.
ATLASGLOBAL’DEN
BİLET ALANLAR NE YAPACAK?
Operasyonların
durduğu tarihe kadar bilet alanlar için AtlasGlobal, "Bu süreçte uçuşu
gerçekleştirilemeyen yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15
Aralık 2019 tarihine kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır.
Yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak işlemler 16
Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır. Bütün satış
kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019 tarihine kadar kapalı
tutulacaktır” açıklaması yaptı.
Ulaştırma
Bakanlığı'ndan uçuşlarını durduran AtlasGlobal hakkında açıklama geldi.
Ulaştırma
ve Altyapı Bakanlığı, AtlasGlobal Havayolları'nın 21 Aralık'a kadar tarifeli
uçuşlarını durdurma kararına ilişkin, "Şirketin belirttiği süre içinde
bilet alan yolcuların mağduriyetlerini giderip gidermediği, bakanlığımızca
yakından takip edilecektir" açıklamasında bulundu.
Açıklamada
şu bilgilere yer verildi:
"AtlasGlobal
Havayolları, 21 Aralık 2019 tarihine kadar tarifeli uçuşlarını durdurduğunu
açıklamıştır. Firma, söz konusu dönem içinde uçuşunu yapamayan yolcularla
ilgili bilgileri 15 Aralık 2019 tarihine kadar tespit ederek, söz konusu süreç
nedeniyle oluşabilecek mağduriyetleri gidereceğini bildirmiştir. AtlasGlobal
Havayolları’nın belirttiği süre içerisinde bilet alan yolcuların
mağduriyetlerini giderip gidermediği, Bakanlığımızca yakından takip
edilecektir."
0 yorum:
Yorum Gönder