Kumlübük’ün yeni durağı “Rina Beach”

 

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 pandemisinin ardından insanlar biraz daha sakin, huzurlu aynı zamanda hijyenik yerleri tercih etmeye başladı. Hal böyle olunca özel plajlara ilgi de attı.

Muğla’nın Marmaris ilçesinin Turunç beldesinin yakınındaki Kumlubük koyunda bu yıl hizmete açılan Rina Beach’in işletmecisi Dursun Demirtaş, sezona dair tüm detayları açıkladı.

İşte o detaylar:

Rina Beach öncelikle hayırlı olsun. Yıllardır turizm sektöründe olduğunuzu biliyoruz. Hali hazırda bir otel ve restaurant işletmeciliği de yapıyorsunuz. Rina Beach projesi nasıl gelişti?

Uzun zamandır bu bölgede işletmecilik yapıyorum. Bir gün Kumlubük Koyu’nda yürürken daha önce restaurant olarak kullanılan bu yeri gördüğümde yıllardır düşündüğüm beach ve camping alanı projemi burada gerçekleştirebileceğimi fark ettim. Çevreye duyarlı bir tesis nasıl yapabiliriz, doğal alanı nasıl koruyabiliriz, Kumlubük’e artı bir değer nasıl katabiliriz diye düşündüm ve hemen hazırlıklara başladım. Yaklaşık 6 aylık bir süreçten sonra da tadilat kısımlarını tamamlayıp bu yaz başı hizmete açtık. Tabii ki ülkemizde görülen koronavirüs pandemisi nedeniyle sınırlı kapasitede hizmet vermekteyiz.

Peki Rina adı nereden geliyor? Sizin için bir anlamı var mı?

Tamamen benim fikrimdi. Torunumun adı o yüzden de benim için anlamı çok büyük.

Rina Beach’teki koronavirüs önlemlerin biraz bahsedebilir misiniz?

Ben tüm tesislerimde insan sağlığına çok önem veriyorum. Burada da sosyal mesafe kuralına uygun şezlong aralıkları bırakma zorunluluğu var. Tüm alanlarda dezenfeksiyon kuralları harfiyen uygulanıyor. Tüm hizmetimiz tek kullanımlık ürünlerle servis ediliyor.

Rina Beach’teki ne gibi hizmetler veriyorsunuz?

Doğal plaj arayanlar, huzurlu bir atmosfer sunan Rina’yı tercih ediyor. Buraya özellikle Muğla’nın ilçelerinden günlük gelen misafirlerimiz var. Onun dışında camping alanı için Türkiye’nin her yerinden çadırı ile gelen, karavanı ile gelen misafirlerimiz var. Burada ihtiyaçları olan tüm imkanlar bulunuyor. WC, duş ve elektrikten yararlanabiliyorlar. Bu hizmetimizde yine aralıklarla ve sınırlı sayıda…

Koronavirüs pandemisi nedeniyle çadır ve karavana ilgi de arttı. Hal böyle olunca camping alanları tercih edilmeye başlandı. Bu alanda ileride başka çalışmalarınız olacak mı?

Bu alanda şu an daha çok yeniyiz. Ben burayı daha çok ağaçlandırmak istiyorum. İnsanlar Rina Beach’e geldiklerinde meyve ağaçlarıyla dolu bir alanda tatillerini sürdürsünler diye düşünüyorum. İlk olarak çimlendirme ve ağaçlandırma projem var. Doğayı ve denizi seven herkesin bir gün yolunun bu güzel koya düşmesi için bu alanda da gelişmeleri herkes gibi ben de takip edeceğim. İnsanların burada Kasım sonuna kadar kalmaları mümkün. O nedenle uzun süreli kamp alanı arayanların uğrak noktası olacağına inanıyorum.

Peki Rina Beach’in restaurant kısmında ne gibi alternatifler var?

Beach’lerdeki fahiş fiyatlardan dolayı insanların çekinceleri var. Biz burada günlük şezlong kiraya verirken yeme içme zorunluluğu tutmuyoruz. 2020 yazı için kişi başı şezlong bedelimiz 15 TL. Biz cafe şeklinde hizmet vermeyi seçtik. Hamburger menüsünden kajun (çıtır tavuk) sepetine köy salatasından yöresel tosta kadar her şeyi bulabilirler. Ayrıca Marmaris’in çam kekik balı eşliğinde ege kahvaltımız da mevcut. Alkolü ve alkolsüz geniş içki çeşidimizle herkesi Rina Beach’e bekliyoruz.   

Son olarak Koronavirüs’ün turizme etkilerini nasıl oldu?

Koronavirüs döneminde daha sağlıklı hizmet verebilmek için özenle çalışmaları sürdüren tesisler tercih edilmeye devam etti. Biz de onlardan biriyiz. Burada sıklıkla koronavirüs denetimleri yapılıyor, biz de Rina Beach olarak tüm kurallara harfiyen uyuyoruz.

Pandeminden dolayı yoğunluğu önlemek adına gelmeden önce rezervasyon almaya özen gösteriyoruz.

Rina Beach’e ulaşmak için:

Dursun Demirtaş

05323471392

Marmaris Caddesi No:93 Kumlubük Marmaris

Instagram: https://www.instagram.com/rinabeach_











Google Plus'ta paylaş

Hakkında: tatilde nereyi gezsem

Futbol ve seyahat sever.
    Blog Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder