Jolly Tur yeni logosunu tanıttı


31 yıllık deneyimiyle turizm sektöründen birçok başarıya imza atan Jolly Tur, yenilenen logosunu tanıttı.
Gemi turlarından balayı turlarına, her bütçeye ve zevke uygun kültür turlarına kadar binlerce tatil severe unutulmaz tatil deneyimi yaşatan Jolly Tur, yenilenen logosuyla global arenaya çıkıyor.

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Grand Wyndham Levent Hotel’de yapılan tanıtım toplantısında logo değiştirerek sadece “jolly” adını seçtiklerini belirtirken teknolojik yatırımların gücüyle 2019 yılında da 1.1 milyon turist hedeflediklerinin altını çizdi.

Vardar, 2019 yılında ciroda %35, kişi sayısında %15 büyüme hedeflendiğini vurgulayarak sözlerini şöyle sürdürdü:

“2018’i ciroda %25 artışla kapadık. Yenileniyoruz artan yatırımlarla markamızı geleceğe taşıyoruz. Yurt içinde 72 saat kala iptal hakkı ve fiyat farkı iade garantisi, yurt dışı seyahat koruma paketi, Kıbrıs turlarında dinamik paketleme, kültür turlarında kültürel hazinelerin keşfi gibi yenilikler getiriyoruz. Farklı kitlelere farklı hizmetlerle genişliyoruz.”

Google Plus'ta paylaş

Hakkında: tatilde nereyi gezsem

Futbol ve seyahat sever.
    Blog Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder