31 yıllık deneyimiyle turizm sektöründen birçok başarıya
imza atan Jolly Tur, yenilenen logosunu tanıttı.
Gemi turlarından balayı turlarına, her bütçeye ve zevke
uygun kültür turlarına kadar binlerce tatil severe unutulmaz tatil deneyimi
yaşatan Jolly Tur, yenilenen logosuyla global arenaya çıkıyor.
Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Grand Wyndham
Levent Hotel’de yapılan tanıtım toplantısında logo değiştirerek sadece “jolly”
adını seçtiklerini belirtirken teknolojik yatırımların gücüyle 2019 yılında da 1.1
milyon turist hedeflediklerinin altını çizdi.
Vardar, 2019 yılında ciroda %35, kişi sayısında %15 büyüme
hedeflendiğini vurgulayarak sözlerini şöyle sürdürdü:
“2018’i ciroda %25 artışla kapadık. Yenileniyoruz artan
yatırımlarla markamızı geleceğe taşıyoruz. Yurt içinde 72 saat kala iptal hakkı
ve fiyat farkı iade garantisi, yurt dışı seyahat koruma paketi, Kıbrıs
turlarında dinamik paketleme, kültür turlarında kültürel hazinelerin keşfi gibi
yenilikler getiriyoruz. Farklı kitlelere farklı hizmetlerle genişliyoruz.”
0 yorum:
Yorum Gönder